nadine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


hartjeeeeeee
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lauren Evalyne Houston

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 12:59 pm

Naam: Lauren
Achternaam: Houston
Leeftijd: 16
Lengte: 1.69
Gewicht: 50 kg.
Innerlijk: Lauren is een in zichzelf gekeerd meisje, maar ook niet bang voor sociaal contact. Ze zal het alleen nooit snel als eerste proberen aan te leggen. Ze is graag bezig met denken, denken over haar toekomst, of ingewikkelde dingen die nooit iemand helemaal zal begrijpen. Vaak haken haar 'vrienden' af na een tijdje, omdat ze haar stil of zelfs vreemd vinden. Lauren trekt zich er, zo lijkt het, weinig van aan. Maar diep van binnen heeft ze écht wel behoefte aan een goed gesprek. Het liefst staat Lauren een beetje op de achtergrond, in de spotlights staan laat ze liever aan anderen over. Zo is ze altijd een beetje een buitenbeentje geweest. Maar wie haar echt leert kennen, zal weten dat Lauren geen vreemd, stil meisje is, maar een gewone tiener die het liefst in het gezelschap is van anderen. Alleen is dat bij Lauren wat minder duidelijk dan bij anderen.
Uiterlijk: Lauren heeft bruin haar en groen/blauw/grijze ogen. Het ligt er maar net aan hoe het licht op haar ogen schijnt, ze lijken telkens anders te kleuren. Haar kledingstijl is vrij casual, het liefst draagt ze een blouse, spijkerbroek en allstars.
''Gave'': Helderziendheid. Als er iets staat te gebeuren, krijgt Lauren ineens een soort 'dagdroom'. Ook kan ze de toekomst voorspellen, mits ze toestemming heeft van degene waarvan ze de toekomst gaat voorspellen. Alles wat ze ziet, zal ook echt gebeuren. Het zijn nooit heel nutteloze dingen, zo heeft ze het ongeluk van haar vader ook van te voren zien gebeuren. Ze vond het alleen niet belangrijk genoeg om het te voorkomen, hoe gek dat ook klinkt.
Extra: Lauren houdt al sinds haar 8e een dagboek bij, waar ze trouw iedere avond in schrijft. Lauren's vader is toen zij 10 was overleden aan een hartaanval. Veel last had Lauren er niet van, haar vader had haar nooit gemogen, en ook nooit zijn liefde naar haar toe laten zien, als die er al geweest was.
Gestuurd/zelf gegaan + waarom: Ze is hierheen gestuurd door haar moeder, die niet goed wist wat ze met haar aan moest. Haar moeder nam haar gave niet heel serieus, en vond Lauren vreemd, net zoals alle kinderen op haar oude school.

Lauren Evalyne Houston Lauren5

Lauren Evalyne Houston Lauren6


Laatst aangepast door Lauren op ma jul 06, 2009 8:34 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Admin
Lucy


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:00 pm

Sorry maar jildou heeft al telekinese!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:01 pm

Ja vet triest ik had van te voren gezegd tegen Loels dat ik Telekinese ging doen. D:

Ik hoor nu dat Jildou dat ook heeft gedaan, kunnen we niet allebei telekinese doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pete

Pete


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:06 pm

oke ik doe niets. XD


Laatst aangepast door Pete op zo jul 05, 2009 1:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:06 pm

Nee niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Admin
Lucy


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:08 pm

Lauren schreef:
Ja vet triest ik had van te voren gezegd tegen Loels dat ik Telekinese ging doen. D:

Ik hoor nu dat Jildou dat ook heeft gedaan, kunnen we niet allebei telekinese doen?

Jildou had het ook al gezegd~! En jildou wist al als eerste van het rpg na loels en mij dan n__n.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renzo
Admin
Renzo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:09 pm

Jildou heeft al, en je hoeft helemaal niet te veranderen Jildou? XDDD

Romana jij hebt da nie eens gezegd? D: Jildou had da juist gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychic.forummotion.com
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:09 pm

Moet ik het opzoeken in mijn gespreksgeschiedenis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Renzo
Admin
Renzo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:10 pm

Sure ~_~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychic.forummotion.com
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:11 pm

https://2img.net/r/ihimizer/img12/2976/loels.png
Terug naar boven Ga naar beneden
Renzo
Admin
Renzo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:12 pm

Oh, kan wel : D can't really remember any of it. Jildou was sowieso eerder ahaha. Met geesten communiceren mag wel ja~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychic.forummotion.com
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:12 pm

Het mag niet beiden dus? Naja dan doe ik wel helderziend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pete

Pete


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:14 pm

Renzo schreef:
Oh, kan wel : D can't really remember any of it. Jildou was sowieso eerder ahaha. Met geesten communiceren mag wel ja~


vanochtend al (H)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 1:16 pm

Btw, kan Loels of Nadine even mijn emailadres veranderen in rpglifes@live.nl? Ik word gek van die emails van forummotion heel de tijd, maar ik vergeet telkens een ander emailadres in te voeren bij het aanmelden XD Het uitzetten heeft ook geen zin btw, ik blijf ze krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 2:39 pm

Boem. Nadine/Loels.. anyone? XD


oh nevermind, is already done.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renzo
Admin
Renzo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-07-09

Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Emptyzo jul 05, 2009 2:46 pm

heb ik gedaan :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychic.forummotion.com
Gesponsorde inhoud





Lauren Evalyne Houston Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Evalyne Houston   Lauren Evalyne Houston Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lauren Evalyne Houston
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lauren en Steve's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
nadine  :: AANMELDEN :: Aanmeldingen-
Ga naar: