nadine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


hartjeeeeeee
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jason Cooper

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jason

Jason


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 05-07-09

Jason Cooper Empty
BerichtOnderwerp: Jason Cooper   Jason Cooper Emptyzo jul 05, 2009 3:51 pm

Naam: Jason
Achternaam: Cooper
Leeftijd: 17
Lengte: 1.80
Gewicht : 74?!
Innerlijk: Jason is een beetje dromerig. Het ene moment is hij heel aanwezig en het andere moment zit hij met zijn gedachten heel ergens anders. Het kan dus echt enorm verschillen.
Verder kan hij heel kwaad worden als iets hem niet aanstaat, hij komt echt voor zijn mening uit. Maar vaak boos is hij niet, meestal is hij gewoon heel erg vriendelijk, blij en een beetje verstrooid, wanneer hij niet oplet gaat hij voor hij het zelf weet náást een bankje zitten.
Uiterlijk: plaatjes onderaan. Very Happy
''Gave'': healing (met een aanraking iemand genezen)
Extra: Jason is erg druk en sportief.
Gestuurd/zelf gegaan + waarom: gestuurd, zijn ouders raakten gefrustreerd door de drukte die Jason in huis bracht en ze geloofden hem niet, en dat lieten ze ook goed merken, vooral zijn zusje, waardoor hij erg kwaad kon worden en mondeling erg tekeer kon gaan. ('Kutouders dat jullie zijn, jullie staan alleen maar aan Daisy's kant, jullie kijken geeneens naar me om! Jullie MISHANDELEN me geestelijk! Was ik maar nooit geboren, met zulke ouders kan ik geeneens normaal leven!')

Jason Cooper Chuck20Jason Cooper W298[/img]Jason Cooper 59641907


Laatst aangepast door Jason op ma jul 06, 2009 5:47 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Jason Cooper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Cooper   Jason Cooper Emptyma jul 06, 2009 3:25 am

Ehmmm Chace Crawford, Edward Speleers, Ed Westwick puntjepuntjepuntje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jason Cooper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
nadine  :: AANMELDEN :: Aanmeldingen-
Ga naar: