nadine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


hartjeeeeeee
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het grote bos

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2009 2:04 pm

Lauren glimlachte. 'Maar jij kent me pas een half uurtje.' zei ze lachend, waarna ze naast hem kwam zitten. Haar haar was doorweekt door de regen, net als haar witte blousje, wat enorm doorscheen doordat het zeiknat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 06-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2009 2:07 pm

'Ik heb gewoon mensenkennis!'zei hij onverschillig. 'Vertel me, wat is er dan zo vreemd aan je?'hij glimlachte breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2009 2:09 pm

Ik kan hem vast wel vertrouwen... 'Ik heb zegmaar dat ik ehh.. visioenen krijg, van dingen die er gaan gebeuren. Dat is ook de reden dat ik ons bij de boom weg kon halen.' ze praatte een beetje zacht, als er nog iemand was in het bos mocht diegene het niet weten. Het was privé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 06-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2009 2:14 pm

Hij was even stil, het moest tot hem doordringen. Hij keek haar aan. 'Wow, dat is eigenlijk best wel handig. Ik bedoel je hebt zonet ons leven gered.'hij glimlachte. 'Je schaamt je er toch niet voor dat je die eeh.. gave hebt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2009 2:17 pm

'Schaamte is een raar woord. Het is meer dat iedereen die zoiets niet begrijpt, of niet wil begrijpen, je gaat verafschuwen op een gegeven moment omdat ze niet weten wat ze met je aan moeten. Dat beïnvloed je op een gegeven moment zo erg dat je bijna jezelf gaat verafschuwen.' ze zuchtte even en keek naar haar shirtje. Damn it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 06-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2009 2:22 pm

'Mmh, het is ook moeilijk om te geloven. Maar ja, je hebt het gewoon. Dan moet je accepteren. Je gaat toch niet serieus jezelf daardoor verafschuwen, dat is helemaal nergens voornodig.'hij zuchtte en staarde doelloos voor zich uit. Het begon gelukkig al minder hard te regenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2009 2:29 pm

'Daarom ben ik ook blij dat ik hier ben, eigenlijk. Ookal heb je hier niks, zelfs geen bereik met je telefoon. Hier kan ik gewoon overnieuw beginnen.' Ze wist niet eens wat precies de bedoeling was van deze plek. Een school? Een opvanghuis? Een trainingskamp? Een opvangplaats voor psychisch gestoorden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 06-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptydi jul 07, 2009 2:14 am

Steve haalde zijn schouders op. 'Nou, ik heb nog geen enkele idioot gezien die ons vertelde wat we moesten doen of regels opstelde ofzo. Dus opzich zou iedereen precies hetzelfde kunnen blijven. Óf erger, alle vrijheid hier!' Het regenen was gestopt, maar de lucht klaarde niet op, omdat het inmiddels al nacht was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-07-09

Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Emptydi jul 07, 2009 4:02 am

'Hé.. heb jij soms een hond?' vroeg Lauren aan hem, aangezien ze een schim zag die verdacht veel leek op een hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grote bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote bos   Het grote bos - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grote bos
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
nadine  :: HET RPG! :: Kasteel outside~-
Ga naar: